Na kaj paziti pri oblikovanju spletne strani

Izdelavo oziroma oblikovanje spletnih strani v Sloveniji izvajajo številni. Odlično ekipo strokovnjakov pa lahko najdete tudi na www.oblikovanje-spletnih-strani.si Tam so nam povedali, da je najpomembnejše na začetku narediti dober načrt in si vzeti dovolj časa pred začetkom izdelave spletne strani. Kasnejši popravki strukture in oblike spletne strani so vedno mogoči, vendar to dodatno obremeni vašo denarnico.

Marsikateri podjetnik ali večje podjetje se v določenem trenutku odloči, da bo svoje izdelke ali storitve predstavil na internetu. Razlog je preprost. Internet na enostaven način omogoča predstavitev podjetja in njegove dejavnosti široki množici ljudi. Analize in raziskave dokazujejo, da večina ljudi pred nakupom obišče spletno stran in se pozanima o izdelkih in storitvah. Tudi nakup v spletnih trgovinah raste iz leta v leto. To dokazujejo tudi povečano število nakupov v spletnih trgovinah v času koronavirusa, ko so spletne nakupe spoznali tudi tisti, ki do karantene na spletu niso kupovali.

izdelava web strani

Žal pa pri mnogih podjetjih naredijo ključno napako. Ne vzamejo si dovolj časa za razmislek, kako in na kakšen način bodo pristopali do potencialnih strank preko spleta. Veliko časa porabijo za pregled različnih ponudnikov izdelovalcev spletnih strani. Pogajajo se za ceno in iščejo, kje bi lahko prihranili nekaj evrov. Pozabljajo pa na najpomembnejše – kaj njihovi potencialni kupci pričakujejo od njih. Pisanje besedil jim je manj pomembno, slike pa so kupljene na enem od spletnih portalov. Ker mora biti investicija v spletno stran z namenom, da boste z njo pridobili nove kupce, bomo v nadaljevanju zapisa na kratko pojasnili pomen besedila in slik.

Preveč je podjetij, ki na svojih spletnih straneh govori le o sebi in svojih izdelkih. Kupci pa si želijo najti predvsem rešitve za svoje težave. Ampak to, da podjetja pozabijo na kupca še ni najhuje. Veliko nerodnejše je to, da svojih besed ne podkrepijo z dokazi. Tako se na spletnih straneh predvsem na veliko hvalijo. Poglejmo primer. V določeni dejavnosti vsi prodajalci trdijo, da so najbolj strokovni, da imajo številne kupce in da sodelujejo najboljši strokovnjaki. Ampak obiskovalec strani na spletni strani ne najde nobenih potrdil in certifikatov o strokovnosti, nobenih (resničnih) izjav zadovoljnih kupcev in nobenih slik ter podatkov o zaposlenih.